Lichtjesavond Alkmaar 2015

Lionsclub Alkmaar organiseert op 5 september 2015 voor de 2e keer de betoverende avondvaartocht door de sfeervolle grachten van Alkmaar. De route vaart door de historische binnenstad met de prachtige grachten, monumentale panden en nostalgische bruggen. Langs de hele route geniet je van swingende optredens van diverse muzikanten. De opbrengst van dit evenement gaat volledig naar een goed doel. Het goede doel van dit jaar is: Stichting Medische Kindercirkel Alkmaar.

Vorig jaar was de waterscouting Marco Polo Alkmaar het goede doel. Als tegenprestaties bewaakten wij met onze lelievletten en wegwijzers de vaarroute. Ook dit jaar zullen wij deze eervolle taak weer volbrengen tijdens de Lichtjesavond Alkmaar.

Meer weten over de tweede Lichtjesavond van Alkmaar? Kijk op www.lichtjesavondalkmaar.nl

Lichtjesavond 2015